ABL-Laattojen yritysasiakaspalvelu apunasi arjessa
ABL-Laatat
yritysasiakaspalvelu
Ma–Pe klo 7–16
Puhelinvaihde:
+35893508700
abl@abl.fi
Missä laattatilaukseni menee, milloin se saapuu työmaalle? Kun sinulla on tarve saada vastauksia projektiisi ja laattoihin liittyen, ABL-Laattojen yritysasiakaspalvelu on apunasi vain yhden puhelinsoiton tai sähköpostin päässä.
Rakennus- ja remonttityöt työmailla käynnistyvät aamuvarhain, joten silloin tarvitaan myös apua ja palveluja rakennusmateriaalitoimittajalta. ABL-Laattojen yritysasiakaspalvelutiimi on apunasi arkisin klo 7–16 puh. (09) 350 8700 sekä sähköpostitse abl@abl.fi
Aina henkilökohtainen palvelu
Kun otat yhteyttä puhelimitse ABL-Laattoihin, saat aina henkilökohtaista palvelua. Projektisi tarpeet saattavat vaihdella suuresti. Puhelinkeskustelu mahdollistaa yksityiskohtaisen asian läpikäynnin ja varmistaa, että saat juuri oikeat materiaalit.
Joskus yksi puhelinsoitto säästää myös aikaa – ei tarvitse näpytellä sähköpostia, vaan voit soittaa suoraan ABL-Laattojen yritysasiakaspalveluun.
Aiheeseen liittyviä artikkeleita