ABL-Laattojen yritysasiakaspalvelu apunasi arjessa
ABL-Laatat
yritysasiakaspalvelu
Ma–Pe klo 7–16
Puhelinvaihde:
+35893508700
abl@abl.fi

Missä laattatilaukseni menee, milloin se saapuu työmaalle? Kun sinulla on tarve saada vastauksia projektiisi ja laattoihin liittyen, ABL-Laattojen yritysasiakaspalvelu on apunasi vain yhden puhelinsoiton tai sähköpostin päässä.
Rakennus- ja remonttityöt työmailla käynnistyvät aamuvarhain, joten silloin tarvitaan myös apua ja palveluja rakennusmateriaalitoimittajalta. ABL-Laattojen yritysasiakaspalvelutiimi on apunasi arkisin klo 7–16 puh. (09) 350 8700 sekä sähköpostitse abl@abl.fi

Aina henkilökohtainen palvelu
Kun otat yhteyttä puhelimitse ABL-Laattoihin, saat aina henkilökohtaista palvelua. Projektisi tarpeet saattavat vaihdella suuresti. Puhelinkeskustelu mahdollistaa yksityiskohtaisen asian läpikäynnin ja varmistaa, että saat juuri oikeat materiaalit.
Joskus yksi puhelinsoitto säästää myös aikaa – ei tarvitse näpytellä sähköpostia, vaan voit soittaa suoraan ABL-Laattojen yritysasiakaspalveluun.
Olipa kyseessä sitten toimitilaremontti, uimahalliprojekti tai julkisivuhanke, me olemme täällä auttamassa sinua! Olemme ammattiasiakkaiden ja projektien hermokeskus. Riippumatta siitä, millainen kysymys tai tarve sinulla on, me löydämme sinulle oikeat yhteyshenkilöt ja ratkaisut. Ollaan yhteydessä!
![]() |
![]() |
![]() |
Mirka Blom |
Erika Parviainen |
Ira Winqvist |
|
![]() |
![]() |
Kerttu Saarinen |
Tanja Koskinen |
Ville Vornanen ville.vornanen@abl.fi Projektikoordinaattori |
Aiheeseen liittyviä artikkeleita



