Tiedote asiakkaillemme 13.3.2020

13.03.2020

Suomen hallitus tiedotti rajoitustoimista torstaina 12.3. koskien koronavirusta. Seuraamme täällä ABL-Laatoilla tilanteen kehittymistä tarkasti.

Meidän asiakkaidemme ja henkilökuntamme turvallisuus on meille ensisijaisen tärkeää, joten kaikki järjestämämme asiakastilaisuudet perutaan toistaiseksi. Kaikki sovitut koulutukset ja pienemmät tapahtumat on nyt toistaiseksi peruttu ja niille etsitään uusi ajankohta.

THL on antanut tarkat ohjeet käsi- ja yskimishygieniasta, ja tätä ohjeistusta noudatetaan kaikissa toimipisteissämme. Työntekijöillemme on sisäisesti ohjeistettu järjestelyt ja toimintatavat niin matkustamiseen kuin oman voinnin seurantaan: vähänkään flunssaoireisena emme tule töihin.

Yhteistyökumppanimme Euroopan tehtailla ja logistiikassa ovat ilmaisseet huolensa tavaran toimitusaikojen puolesta. Seuraamme tilanteen kehittymistä. Teemme parhaamme, että voimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin myös tässä erittäin poikkeuksellisessa tilanteessa. Kaikissa kysymyksissä saat meidät kiinni normaalisti sähköpostitse ja puhelimitse.

Pidetään huolta itsestämme ja muista.

- ABL-Laattojen tiimi